Pamukhanim_ metemom_ senin spreyin görüntüsünü atabilir kışın canım veya adını söylesen kendi doktorumuza sorayım devlete gittik merkez uzak diye calpol ve tedagil kullan dedi yolladı
metemom_ Pamukhanim_ asko benimki aynı zamanda grip olduğu için verdi ilaç diş için değil sanırım baya rahatladı rhinfant spreyin adı
hamzaefem1726 Bizde 14 aylığız bugün ateşimiz çıktı birden üst ve altlar şişmiş durumda zaten zar zor yiyordu bu aralar Parol verdim bende bakalım gece nasıl geçecek
hamzaefem1726 Bizde kullandık çünkü öksürüyor su gribal doktor ondan sıkıp burnunu temizleyin demişti
metemom_ hamzaefem1726 öyleymiş canım şükür kullanınca rahatlamıştı ama hâlâ devam ediyor diş maalesef bu gün bir hafta oldu
umtnn Benim bebeğimde 16 aylık dört gündür ateşi düşmüyor bir kerede istifa etti iştah yok uyku yok gece yarım saate bir uyanıyor herhalde diş çıkarıyor 🥲
adenalya metemom_ Osanit tavsiye ederim. Kızımda 14 aylık sancılı ama osanit verince geçiyor 🌸 Sadece geceleri kullanıyorum işe yarıyor 🙏🏻
hamzaefem1726 Bizimde dün başladı çok zor ya ateş de var zaten zar zor yiyordu çok huzursuz meme istiyor sürekli onu da ısırıyor dişlik niyetine 😄