sengul34 Öyle canım tabi ki, bu doktor emzirme danışmanı gerek olmasa cidden mama ver demez ama bana da çok gelmedi 2 günde en fazla 150 gram kaybetmesi normalmiş benimki 250 gram vermiş. Hatta gece hemsire gelip mama başlayalım diyince ben çıkınca kendi doktorumuza gidicem dedim o ne derse onu yaparım diye ama o gece çok ağladı aç kalmış meğer sütüm azmış. Diğer çocukların kilosu bundan azdı ama 2. Gün sonunda daha az kilo kayıpları olmuştu. Emme konusunda da bu bebekler neden meme seçiyo acaba ya bazen mesela sağ veriyorum çığlık kıyamet ağlıyo istemiyo hani ağzına bi alsa da süt gelmese anlarım hiç almadan istemiyo, diğerini istiyo. Dün gece 2 kere üst üste solu emzirdim diye ağrıyla uyandım