13 aylık kızım dün iyiydi gece çok sık uyandı sürekli emmek istedi sabahta baktım ateşi 38.5 diş diye düşünüyorum baktım şişmiş azilari ve altta yan dişleri ama duş aldırdım calpol verdim sirkeli şu yaptım düşmüyor. Acile gitsekte dişten belli yani. Şuan 37.5 ama bir anda yükseliyor düşürmek için başka ne yapabilirim acaba birde bugün uyku tulumunu giydirmeden mi uyutsam ama üzerini açar hasta olur daha fazla diye de korkuyorm