ceren111 açıkcası ben bu üründe ebeveyn kontrolünü manasız buluyorum. Ebeveyn kontrollü bisikletler evet uygun çünkü oturma yeri sırtlığı ve emniyet kemeri var. Ancak dışarıda kullanıldığında çokta güvenli olmaz bana göre. Malum bizim şehirlerimizin yolları çok düzgün değil. Ben komşumda ilk gördüğümde oğlum 13-14 aylıktı evin içinde kullanmıştı. Şimdi 2 yaşında hala evde kullanıyoruz yazın dışarı çıkarıcam.