Anne202325 4 aylik bebeyim doğdugundan beri parmaklarini emerek uykuya daliyo,emzik emmiyor. Parmaklarina zarar verir diye korkuyorum nasil biraktira bilirim
nnoktaa Anne202325 bir şey olmaz 😅 ilkokula başlayana kadar baş parmağımı emdim. Herkes yok parmağın kısa kalacak dişlerin bozulacak vs bir sürü şey söyledi. Çok yöntemler denendi. Ama sonra bıraktım. Dişlerim de parmağım da düzgün 😂
ysm53 Anne202325 bizimki de öyle baş parmağı ağzında uykudayken emzik de alıyor bazen onu atıyor parmağını alıyor bazen geri emziği koyuyor beşikte bulup
maygirl Anne202325 biraktidamazsiniz onu ogrenmis artik.dokforlar ilk 2 yil hatta 4 yılı nornal goruyor.4 yasindan sonra halen birakmiyorsa cocuk psyatri oneriliyor.29 aylik kizım zar zor 2 3 aydır bıraktırdık.şuan mudahale etmeyin.parmagina zarar vermez ama uyankken yaotgnda eline viaey verin dikkatini dagitin..uzun yillarca oarmak emmek onlarin damak yapisini bozuyor cunku.2 yasina kadr bisey yapamazsiniz suanlik.oyalayin dedigim.gbi eline aurekli baeyler verin.doktorumuzun oneriside buydu bizede
irinasofia Kızım 3 yasında hala emiyor acı oje denedik fayda etmedi onada alıstı uykusu geldiğinde çok yapıyor koca kız oldu artık