Sevgili anneler kızım boğaz enfeksiyon u ağır atlattı hava ve 5 gün antibiyotik kullandı bugün kontrol amaçlı götürdüm sol akciğeri hala dolu dedi antibiyotik yazdı tekrar kullanmalı mıyım yada sadece hava ile atabilir mi öksürük ateş falan yok sadece yutkunurken bişeyler yutuyor lütfen yardımcı olur musunuz bana 4 yaşinda 🥺🥺