prensesanesi01
Öncelikle dışarıda olduğunuz zaman kimin ne dediğini veya ne diyeceğini bir kenera bırakın
Buradaki yorumlardan da gördüğünüz üzere her anne aynı şeyleri yaşıyor. Henüz anne olmayanlarda ileride yaşayacak. Yani herkes bu yoldan geçecek. O yüzden siz kötü annesiniz vs gibi düşünceleri kafanızdan atın
Ağlama krizinde birşey yapamazsınız sarılma vs daha ters teper siz daha çok sıkıntıya girersiniz. İnanın zamanla azalacak ama kararlı olduğunuzu göstermeniz lazım. Ağladı kıyamet koptu ama onun değil sizin dediğiniz oldu. 2 gün sonra yine aynı ve sonra yine aynı çocuğunuz bakacak ne kadar tepinirse tepinsin dediği olmuyor. Olması gereken oluyor o da krizleri bırakacak.
Ama lütfen öncelikle herşeye hayır demeyin. Hayır dediğiniz şeyler gerçekten olmaz olanlardan olsun. Mesela haliniz yok hamilesiniz uzanıyorsunuz kalkmanızı istedi. Hayır kalkamam demek yerine bu şekilde oynayalım ben böyle uzanayım sen oyuncaklarını getir. Biraz dinleneyim sonra kalkıp yine oynarız.
İnatlaşma yapmak yerine onun ilgisini farklı yönlere çekmeye çalışın.
Ve inanın hayırı öğrenene kadar o sakinleşmeyek. O yüzden siz kendinizi sakinleştirmeye odaklanın. Çünkü gerçekten sinir sistemini çok yıpratıyor. Kızsan pişman oluyorsun kızmasan daha farklı kendinle sürekli bir savaş halindesin bu sefer. O yüzden kendinizi sakinleştirmeye çalışın o sonunda susacak ve size gelecek yine