fyznaykn anneyimmm778_ biz yaptırdık gözün içine bir şey sokuyorlar hazırlıklı ol ellerini sen tutuyorsun biraz ağlayacak
birds anneyimmm778_ yani acıdığı için değil böyle iki gözünü açmak için cımbız gibi bir şey tuturuyorlar öyle zor yani
pag anneyimmm778_ Benim bebeğim hiç ağlamadı öyle acı verici bişey değil iki gözüne damla damlatıyorlar 15 dakika sonra gel diyorlar ardından karanlıkta iki gözüne en fazla 1 dakika bakıyorlar o kadar sürmüyor bile bu kadar
eozlem Çok ağlıyor ama canı yandığı için değil, gözüne tutulan ışık ve aparat yüzünden. Biz 2 kez girmiştik.