Robinim korunmuyorduk demişsiniz ve pozitif çıkmış muhtemelen hamilesin. Tüp bebek sonrası tekrar gebelik çok çok sık rastlanan bi durum bu kadar rahat davranmanız çok şaşırtıcı gerçekten. Ya hep ya hiç ilkesi vardır ya, ya hiç zarar vermedi ya büyük zarar verdi düşüğe sebep olacak. Biran önce kan testi yaptırın