beyazzkuguu 2 sene önce ehiliyetimi aldım. Manuel aldım ben okulda verilen derslere gitmenizi tavsiye ederim birde uygulamalar var son senelerde sınavlarda çıkan sorular onları çözün. E sınavda genellikle ilk yardım soruları vardı, animasyonlu sorularda vardı o zamanlar.
Direksiyon sınavı 35 dk, ilk 5 dakika ön kaputtakileri soruyorlar sonra bagajda bijon anahtarı, ilk yardım çantası vs vardı onları soruyorlardı ne işe yarıyoor diye zaten bunların hepsini hoca öğretecek size. Sinyaller çok önemli bir kere unutursan kalıyorsun zaten, paralel L parkta orda dubalar oluyor zaten onlara göre ayarlayıp öğretiyorlar yani kopya gibi birşey oluyor 😁 Sinyal verme, 25 mt geri gitme, ani fren, u dönüşü ve parklardan sorumlusunuz bunları yapınca ehliyet sizin.