Nurmrdvn benim oğlum 2 vagona gitti şimdi 3.ye başlayacak tren gibi düşünün farklı farklı vagonları var onlarda şefler,mimarlar,mucitler,okurlar,tasarımcılar,müzisyenler,çevreciler olarak bölünmüş ayda 4 kere haftada 1 seçtiğiniz saat ve günde o vagonlardan birine gidiyorsunuz diğer ay seçtiğiniz diğer vagona gibi 1,5 saat sürüyor çok güzel çocukşar çok eğleniyor herhangi birşey olduğunda tuvaleti geldiğindede hemen arıyorlar siz götürüyosunız.