kalbimegedekaldii barismom 8.aya kadar atak falan hiç bir şey anlamamıştık ama 8. ay geldi ve hayatı sorguladım. 8.ay kaldırdı duvarlara fırlattı bizi, çığlıklaaaar yardım çığlıklarıı diye bağıracaz eşimle az kaldı 😁😁
babyisleeping barismom 4.ay atağı fragman yani bişey değilmiş Allah bizim gbi 8.ay atağında olan anaların yardımcısı olsun 4te neymiş 😂😂
barismom gizememre belirtiler ne oluyor mesela benim oğlan 3 ay 18 günlük sabah uykusu 4 ya da 5 kez 2si iyi 2si berbat oldu süreleri hemen dalardı artık uzun süre dalamadığı oluyor akşam uykusuda 6 6.30 da olurdu artık 7. 7. 30 8e sarktı gece 2 kez uyanırdı artık 4 kez kalkar oldu oyuncaklarla oynattığı zaman biraz oyalanırdı şimdi hemen sıkılıyor ağlıyor
gizememre barismom meme reddi , mama reddi , uyku düzeni bozukluğu , yatakta uyumama kucakta uyku isteme, huzursuzluk belki uyku saatlerini değiştirmeniz gerekiyordur denediniz mi
barismom sudenaz0 demekki hafif geçmiş 8. Aya kadar şanlıymışsıbız😂 8. Ayın hikmeti nedir ne oluyor bu bebelere
barismom gizememre hiçbiri yok şükür ayına göre uyku araları 1 saat 15 dk ya da 1. 30 saat sinyallerinide takip ediyorum göz ovuşturma esneme halsizlik ilgisizlik vb hemen uykuya alıyorum ama uyumak istemiyor saatlerce salladığım oluyor zar zor dalıyor kucağımda durmadığı bile oluyor bazen
gizememre barismom canım bence bir tık uzat uyku aralarını uykusundan verim alırsın benim kızım da öyle olmuştu biraz uzatınca rahatladı
sudenaz0 barismom valla benim çocuğum gitti başka çocuk geldi gibi 😂 6. Aya kadar desteksiz uyuyan çocuğu şuan kumdaklayıp ellerini tutup piş pil sesi açıp uyutuyorum saatlerde ayağımda sallıyorum 😂
barismom gizememre ne kadar süre uzatıyım mesela en fazla 1 saat 15 dk dayanabiliyor ağlamaya başlıyor uykusu gelince
barismom gizememre öyle yapıyım bakıyım belkide ondan uyumak istemiyor belki peki gündüz kaç uykuya düşüreyim
gizememre barismom ay ben o aylarda hatırlamıyorum canım 14 aylık şu an da ama dene bakalım rahatlarsa uykularına ona göre bakarsın
barismom sudenaz0 vayy ne zor ya bebe yetiştirmek bende akşamları kundak yapıyorum kundaktan çıkınca ne halt edecem diyorum dhaa dönmeye başlamadı
barismom gizememre inşallah rahatlar ya hafif geçiyor ya başlamadı daha ama değişti Bi şeyler fark ediyorum sürekli rutinle devam ettim 2. Aydan beri kimi zaman oldu kimi zaman olmadı ama