Son 3-4 gündür sütüm baya yavaş akıyor ve bu yüzden bebeğim sinirlenip ağlamaya başlıyor
Memeyi değiştirerek tekrar deniyorum ama yine aynı.
Ne önerirsiniz nasıl hızlandırabilirim akışını
Çünkü artık baya bir üzülmeye başladım doymuyor gibi hissediyorum