[silindi] Bugün 7. Ay kontrolümüz vardı bana çok küçük geliyor Dr düşük dedi mama içmiyor anne sütünü uyurken emiyor ek gıda da çok yemiyor ağzında tutuyor kaşık mama da sevmiyo ne yapabilirim benim gibi anneler varsa yardımcı olur musunuz
sudenaz0 [silindi] [silindi] sabah kahvaltıda yumurta avokado lor/labne karışımı yapıp verebilirsin besleyici oluyor
loveboymomy [silindi] kemik ilikli çorbalar içir bol bol sebze purelerine biraz princ koy. Bunlar da hem kilo yapar hem besleyici olur. Ama önemli olan onun iştah sorununu gidermek eğer böyle olursa biraz zorlar sizi Allah yardımcınız olsun.