Mariposa Pirasalipuding eczanede bizim zamanimizda bulk toz icecek vardi kilo alamama problemi olanlar icin veriyorduk bi arastirin isterseniz baya faydasi oluyor
Pirasalipuding [silindi] şu an aptamille birbirimize bakıyoruz . -acaba mı? -saçmalama benim üzerimde 1-2 yaş yazıyor😂 -bir kere be a aa ciddi bu manyak😳😅
Pirasalipuding usenmedimyaptimbirvelet haksjjs ikizlerim var kız Allah korusun . Ama gerçekten bende hamileliğimde gördüm o kiloları 🥹 evet bende senin gibiyim öyle aman aman iştahlı değilim peki vitamin falan kullanıyor musun yada düşüyor musun
usenmedimyaptimbirvelet Pirasalipuding yok hayatım iştahım var yerim ama alamam. Vitamin işe yaramıyor ya çok diyetisyene gittim. Pekmez iyi oluyor bi ama onda da aman aman sonuç yok
mamacitaa_ Pirasalipuding ayiiiiii keşke ya 🥹🥹 öyle bir teknoloji filan gelişmiş olsaydı ya. 😣 ben direkt bi 60-65 filan olsam ah 🤦🏻♀️ 💘
Pirasalipuding usenmedimyaptimbirvelet bir ara her gün bir kaşık içiyordum ama dediğin gibi pek fayda göremedim
[silindi] Pirasalipuding yaa prensesler olmadan olur muu isterse 86 olsun canları sağolsun benimkiyle takılırlar 😂
Pirasalipuding kirmiziucanbalon neeey 😂Bak bu varya yüzyılın icadı olur. Bebek maması değilde yetişkin maması 🤣 Kilo almak isteyenler için çok iyi olur. Ama tadı çok kötü değil mi nasıl içtiniz kız 😅
[silindi] Pirasalipuding ahahahahaha 😂 aptamil; bir dk burası biberon değil, neden bardağa konmuyorum ben? 😅
newwmommy Pirasalipuding aman bende hamile kalmadan 49 kiloydum şimdi 60 ben 49 a dönmek istiyorum napıcan kiloyu boşver 😂😂