suheyla92 gkyy 6 aylik oldu demek 6.ayi doldurduk demek ama cok daha önemli değil atiyorum 5bucuk aylikken elinizdeki bitmiştir 2 numara alabilirsiniz ya da elinizde vardir 7 8 aya kadar bitirip sonra geçebilirsiniz keskin çizgileri yok
onceuponatime_ gkyy evet mamaların üzerinde de zaten 6.ay sonundan itibaren yazıyor en azından bizimkinde öyle
umaytoom gkyy yok hayır biz sorun yaşamadık elimizde 1 numara mama bitmişti zaten o bitince bizde ikiye geçtik
suheyla92 onceuponatime_ 6.ayin sonu 6 aylik olunca demek ama kafalar karışıyor diye ayrıntılı yaziyorlar. Soyle düşünün 1 aylik oldu dediğinizde o çocuk 1 ayını doldurmuş oluyor yani 1.ayin sonu oluyor değil mi.
onceuponatime_ suheyla92 evet evet aslında öyle ben sadece soruya cevap verdim ayrıntıya inmemiştim ama doğru söylüyorsunuz