4,5 aylık bebeğim etrafa karşı daha duyarlı ve meraklı. Her kendiyle ilgilenene gülücükler saçar kimseyi ayırt etmez herkesin kucağına gider herkesin kucağında uyur.( Zaten kucakta uyuyan bir bebek) Uykusu geldiğinde kişi farketmeksizin kim kucağına alsa uyuyor beni aradığı yok yani çok fazla.
Kucağıma alıyorum yüzünü kendi yüzüme döndürüp mimikler yapıyorum bana değilde etrafına bakınıyor yüzüme bak annecim diyorum oralı bile olmuyor. Şimdide uykusu geldi mesela yatağa koydum bende yanına yattım sarılıp kendi tarafıma dönderdim göz göze bakışalım diye hiç umrunda bile değil kendini diğer tarafa dönderiyor 🥺 Fazlamı hassasım bilmiyorum ama bu duruma üzülüyorum. Zaten bebeğimi herkesden kıskanır oldum