Çocuğum 2 yaşına girecek 20 gün sonra 1 senedir sürekli diper arkadaşlarına vuruyor birisinin bişet yapmasına gerek yok yanından geçerken bile bianda saçına yapışabiliyor veya iktirebiliyor. Elindeki oyuncağı falan istediği xaman durum daha farklı aynısından elinde olsa bile diğer çocuğa koşup ona vurup elindekini almaya çalışıyor 1 dk yerimde oturmuyorum vurmasın diye ama bazen gçzden kaçabiliyor ellerini tutup yapmaması gerektiğini anlatıyorum bahörye inmeden önce anlatıyorum uyurke uyanınca vurmak kötü bişry diye anlatıyorum tamam diyoe ama bahçeye inince koşarak birine vuruyor artık çok yoruldum hadi inmesin bahçeye desem bu sefer çocukların sesini durunca evde krize giriyor aşağı inmek için bir çözüm bulan var mı ne yapılmalı yardım edin nolur