Arkadaşlar 23 günlük bebeğim var. Göğüslerim süt doluyo hissediyorum sıkınca da geliyor. Ya da bebeğim emmeye başladığında yoğun çekme ve yutmasını duyup hissediyorum. Ama bi süre emdikten sonra süt gelmiyo. Bu normal mi? Bebeğim biraz huysuz ve çok uyumuyo. Tam doymadığından olabilir mi?