At kadar olan 22 aylık canım oğlumu ilk defa tek başıma emzirmeden öğlen uykusuna yatırdım. Önce bi maşallahınızı alırım ardından tebriklerinizi kabul edeceğim 😂😂😂😂 şaka bir yana. Darısı tüm isteyenlerin başına.
Nasıl uyuttuğuma gelince sanırım 1 saati geçti. Karanlık odasında yatağa yattım kucağıma aldım sarıldım zıpladım yorganı üstüme çektim bi ara beni bıraktı salona gitti. Sonra geri geldi. Annneeee memeee dedi. Dedim meme yok meme uyuyo şşşşşş sessiz ol. Bak yorgan örttüm üstüne. Cebelleşti inatlaştı ninni söyledim. En sonunda uyudu 😂 çok gaza geldim. Sabırlı olmak kızmamak en önemli etkenler. Darısı gece uykusuna. 😍😍😍