oykununanneesi prenseskus yeni gördüm postunuzu kesinlikle Mehmet Erciyas derim. İlgi alaka güler yüz yani bu devlet hastanesine çok fazla Mehmet bey. Zaten sıra bulmak da çok zor aşırı hastası var. Tanışmanızı çok isterim asla pişman olmıcaksınız