seda2 29+5 günlük hamileyim kasıklarım da adet sancısı olur gibi ara ara sancı geliyor son iki üç gündür böyle birşey olurmu erken doğum olur diye çok korkuyorum
Pamukhanim_ seda2 bende 27.haftamda yaşamıştım doktoruma yazıp acile gitmiştim net yapmışlardı gaz sancısı çıkmıştı.
310524 seda2 o haftalar da yalancı sancılar olabiliyor benim de olmuştu 29. Haftada. Kasıklarımda ağrı oluyordu. Dinlenin bolca uzanın geçiyor
princessmom_ seda2 yani neden kaynaklı olduğunu bilemeyiz enfeksiyon da yapıyor yalancı sancılarda aşırı duramıyorsanız doktora görün riske atmak olmaz
tralicem seda2 Benim son 2 ay kala olmuştu sürekli doktor muayne ettiğinde bebek rahime inmiş artık sık sık ağrın olur demişti ama siz yinede gidin doktorunuza yazın en yakın sürede gidin ya da acile sizinde içiniz rahat etsin
seda2 Rahim büyüdüğü için mi ilk hamileliğimde hiç böyle şeyler hissetmedim bunda hem bel ağrım çok oluyor bu ara da kasık ağrım oluyor
seda2 310524 çok teşekkür ederim içim rahatladı ne zmn geçti doğum yaptınız mı birde ben daha hiç bir eşya almadım başlamalimiyim artık
310524 seda2 38+5 haftalıkken doğum yaptım. Bir haftaya geçmişti benimki ama siz gene de muayene olun içiniz rahat olsun. Eşya içinde alın bence ben 32 haftalıkken benim hastane çantam hazırdı mesela
seda2 princessmom_ çok teşekkür ederim birde ben daha hiç bir kıyafet fln almadım başlamam gerekiyor mu