6 aylık bebeğim var, 3 aylıktan itibaren Zlynda Doğum Kontrol Hapı kullanıyorum. İlk ay çok kanama yaptı ama sonra düzeldi ve düzenli şekilde regl oluyordum. Bu ay gecikti. Bazen unuttuğum oldu. Ama ayda 1-2 gün bazen. Bu ilacı kullanıp hamile kalan oldu mu ?