benbiranneyim123 Kızlar 2 yaşındaki kızımın saçında kepek var bu neden olmuştur yaşayan varmı nasıl geçiririm acaba?
nnoktaa benbiranneyim123 çok sık mı banyo yaptırıyorsunuz, su çok mu sıcak, hangi şampuanı kullanıyorsunuz. Kepek oluşumu için çok fazla etken var. Aslında cilt kuruluğudur. Saç diplerine tatlı badem yağı ile masaj yapabilirsiniz
Karanirem benbiranneyim123 fön makinesinden dolayı olabilir aşırı sıcaklıka kurutmanızı tavsiye etmiyorum 1 ve 2 seviye olması lazım 1 le uxaktan kurutmalısınız
benbiranneyim123 nnoktaa şampuanını değiştirdim ondan sonra oldu sanırım kışın çok sık banyo yaptırmam aslında deniycem teşekkür ederim
nnoktaa benbiranneyim123 ecowell ebebekte gratiste var diye biliyorum ama bölgeden bölgeye değişiyor da olabilir. İva naturayı hiç bilmiyorum. Ben direkt internetten almıştım.