Sinir hastası oldum arkadaşlar. Lütfen ciddi anlamda, profesyonel bir yaklaşımı olan varsa yardımcı olur musunuz ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırdım. 30 aylık kızım. Hep bezini değiştirirken üst değiştirirken problem yaşıyordum sırf bu yzdn en çok canıma tak etti tuvalet alışkanlığı kazandırmaya çalışıyorum. 3. Günümüz bugün. Tabi kaçırdığı için günde sayamadığım kadar üst değiştiriyoruz. Artık iskence oluyor onun çocuğumun üstünü değiştirmek 😫 vallahi dayanamıyorum ben böyle anne değildim, dişlerimi sıka sıka dişlerim ne hal oldu doktor bile dişlerime baktı çok mu diş sıkıyorsun dedi. Dişlerine zarar veriyor dedi. Üstünü değiştireceğim zaman kaçıyor, gülüyor onu oyun haline getiriyor. Gelmicem diyo. Bir külot zor giydiriyorum tekrar kaçıyor. Her yolu denedim. Güzellikle, sakinlikle, sabırla idare edeyıim geçici süreç dedim. Ama artık dayanamıyorum ne zamana kadar devam edecek.. bu konuda uzman, tecrübeli anne veya danışman 😣 kurban olayım kim varsa artık