zeynep3450 Merhaba arkadaşlar.biz tam 10 haftalık olduk.tek göğsümden süt gelmiyor.teki ilçede doymuyor.hiç mama vermedim.mama kullanan arkadaşlar hangisi daha iyi doyuruculuk ve temiz içerik açısından.fiyatın hiç önemi yok.
newwmommy zeynep3450 85 günlüğüz golden goat kullanıyorum şuan iyi gidiyor ama çok mama değiştirdik kolay beğenmedi ve rahatsız etti çoğu mama deneyerek bulabilirsin
gizematadeniz zeynep3450 hipp organic combiotic kullaniyorum kilosuna falan cok iyi geldi. Anne sutune en yakin dedi doktor onerdi oyle basladik. Biz 1 yasinda basladik mamaya o nedenle gaz icin yorum yapamayacagim ama kabızlık yapmadi
bkerem2025 Ben hipp org combiotic veriyorum gaz vs yapmadı kakası da normal. Kilo alımı da iyi gidiyor şimdilik deneyebilirsin canım.
tuna32_ bkerem2025 acaba isal falan yapiyomu biz Aptamil pronutro kullanıyoruz günde 2 ile 4 arası kaka yapiyo buda kilo alimini engelliyo gazlı bı bebek gazı için doktor bunu önerdi bebelac kullanirken böyle isal olmuyordu ama oda çok gaz yapiyodu baktım en son çare SMA mamaya gecicem hipp mama kilo alımı yapiyomu
ayse74fe tuna32_ yazdıklarınızın hepsini yaşadım en son çareyi aptamil prosyeneo da buldum deneyin pronutra bizdede aşırı kaka yaptı kilo alamadık prosyeneo hem kilo yapıyor hemde gaz sorunu yok
hamcokelek33 zeynep3450 sma comfort da optipro da içeriği temiz. Comfort gazlı ve kabızlık yaşayan bebekler için, ben çok memnunum . Tek sıkıntısı stok sorunu