Susamtanesimoms Kızımın odasını ayıracagım bugün yatağın geldi birkaç gün beraber yatarız alışma süreci olur dedim o sıradada yatak bariyeri siparişini veririm dedim yatağı çok yüksek 30 cm yatağın yüksekliği bazada var 40 cm filan
miyokardd Valla yukarıda önerilen modelleri hiç sağlam bulmadım. Ben besobebe.tr çok beğendim ahşap dayanıklı oluyor. İnstgramdan bakabilirsiniz