metinaras1 kızlar merhaba oglum iki yaşında bebekliğinden beri sinirlenince kendini sıkardı onu bıraktı şu iki aydır elleirnin uzerini ısırıyor sinirlenince veya heyacnlanınca yapıyor televizyon yemek yerken izliyor yoksa asla yemek yemez doktor televizyon izleyen çocuklar yapar falan dedi gelişimsel bir huy etmiş dedi aynı durumda olan varmı veya endişelenmelimiym
simseklivekalpli metinaras1 sinirini regule etmeyi başardıkca azalacaktır. Benim iki yaş kızım da öyle. Elini, elimi, üstünü ısırır, bagirir çağırır tepinir, tokasını falan fırlatır sinirlenince. Ekran da izlediği yok öyle.
metinaras1 simseklivekalpli normal ozaman doktorlar psikiyatri falan git vs dedi ama ne alaka anlamadım daha çok oyun oynadığında sevildiğinde yapıyor
metinaras1 simseklivekalpli hala devam ediyor mu ben biraz bu aralar yaptıgı için kızıyorum ve cok takıltı halinr getiridm doktora attım norloji ve psikiyatri goruş falan dedi ama ne alaka anlamdım
metinaras1 simseklivekalpli doktor gosterdiniz mi kac aydır böle yapıyor sizin kızınız benim oglum şu iki aydır bole yapıyor yapma dersem dah cok yapıyor
metinaras1 simseklivekalpli eşimde diyor bırakır alışkanlık diyor annem benden habersiz salca durmuş baktım korktu yapamadı ama korkuyrodu oylr yaptıkca daha cok ısıroypr nu aralar cok takıltı ettim kendime surekli yapma falan diyorum daha cok yapıyor