Bana yardımcı olacak var mı acaba 1 seneyi aşkın çekiyorum şuan 23 haftalık gebeyim daha da fazla arttı berbart birşey gerçekten bıktım artık herşeyimi etkiliyor özel doktora gidiyorum verdiği ilaçları da kullanıyorum ama yok bir türlü geçmiyor şu kaşıntı illeti😕