Sorum 4 yaş üstü çocuğu olan annelere. 5 ve 7.5 yaş çocuklarım toplamiyor. Toplamasindan da vazgeçtim, özellikle büyük olan yerlere çöp atma, kağıt,karton ne bulduysa kesip yerlere fırlatmalar yapıyor. Oda o kadar kötü halde ki temizliğe girdiğimde yarım saatim orayı toparlamak, çöp atmakla geçiyor. Sürpriz yumurtanın jelatini bile paramparça, para yaptım anne diyor, sonra onlar parça parça bütün evde. Sinir krizi geciricigim arkadaşlarrr 🤣 bırakıyorum, yine bana kalıyor. Nasıl alıştırdınız bir el atın.