seros3535 aynısını görümcem tarafından yaşıyorum ne zaman görse oğlumla ilgili birşey söylese nazar değiyor en son yemek konusunda seçici olmadığı için herşeyi yiyor seninki dedi ,maşallah asla dememiş ondan sonra çocuk istahtan kesildi 1 ay hastaydi hala da pek bişey yemiyor napcam bilmiyorum mecburen karşılaşıyoruz da her zaman duamı da ederim (nazar için) sabah akşam ama yine de oluyor. Kaçıncı kezdir yapıyor bı de ya. Boyuna kilosuna da çok iyi demişti halbuki gerçekten çok değildi normaldi ,şuan da gelişme geriliği var oğlumda . Kendi çocukları da var insan hiç mi korkmaz bunları söylemekten Allah’a havale ediyorum