Kızlar ben iki ay önce spral taktım ardından lekelenme oldu bir kaç gün sonra sanırım taktığımdandır bir iki defa hafif kanama oluyordu bu arada ben doğumdan iki ay sonra taktırdım sprali adet görmüyordum haliyle gelen kanamaları bazen adet zannediyordum ama normal regl zamanımdaki gibi çokta değildi kanama yani özür kanıdır diyorm çünkü doktorda olacağını söylemişti neyse sonra iki üç gün sanırm biraz kanamam oluyordu sonra aşırı kanamam oldu regl gibi hatta daha fazla yani ben adet olduğunu düşündüm muhtemelen spralde taktığm için de çok geliyor diye düşündm çünkü öylede duymuştum ve kanama üç dörtgün sürdü sonra bir iki günde hafifledi yani regl olur gibi oldum sonra üzerinden bir ay geçti olmadım hatta 15 gün gibi bir sürede geçti hala olmuyorum bu arada ben başka bir yerde olduğm için ilişki olmadı eşimle bu ay onun için hamilelik fln yoktur diyorm ama aklıma takılıyo acaba o adet oldum dediğim zaman adet değilmiydi ama çok kanama geliyordu. Bir insan hamile olursa o kadar aşırı kanama yaşar mı ?