Esrakayrayusra benim kızım da öyleydi canım grip olmasına ramak kalmıştı hatta. Bebekler için olan serum fizyolojikle burnunu sık sık acıyorum tıkalı bırakma mümkün olduğunca açık olsun. Onun dışında bir de doktorumun tavsiyesi üzerine de sık sık emziriyorum çünkü burunları tıkalı olduğunda boğazları da kuruyor daha çok hastalanıyorlar emzirebiliyorsan emzir ya da su falan ver boğazı kuru kalmasın. Son olarak da mümkün olduğunca sık sık öpmeyin öpücük daha da yayar hastalığı şifalar diliyorum 🙏🏻