ihlamur22 Kızlar merhaba 17 gün önce normal doğum yaptın dikişlerim Birtane kaldı fakat sanki orası birleşik değil kesik olan yer ilk günlerde daha kötüydü ama şimdi birleşiyor gibi sizce düzelir mi 🥹
ikikussannesi ihlamur22 daha cok yeni bence 45 gün de ancak iyileşmişti benim dikişler hatta 1 tanesi açılmıştı tekrar dikiş atılmadı 1 sene oldu daha yeni kaynamış orası da
sedasamet ihlamur22 benim de eşim pansuman yaparken açılmış gibi Seda dedi zaten acıyordu da doktora gittik dikişlerim geri açılmış sonra tekrar dikiş atıldığında da bi tane açık vardı kendi kendine kavuştu. Bol bol batikon sürün günde iki defa falan sabah akşam
ihlamur22 sedasamet teşekkür ediyorum evet doktor yazmadı ama biz aldık batikon dediğiniz gibi çok iyi geliyor kullanıyorum
ikikussannesi ihlamur22 hafifsızı şeklinde oluyordu acı olarak ama cok şükür etkilemedi cok hayatımı da iyileşmiş kendiliğinden dedi doktorum