duygushi Merhaba. Bebeğim 4.5 aylık sadece anne sütüyle besleniyor 10 güne kadar yapmaması normal diyorlar ama yine de burada deneyimi olan birinden tavsiye almak istedim. Gazlı bir bebekti 3 ay probiyotik ve gaz damlası kullandık bırakınca böyle oldu diye düşünüyorum doktoruma sordum normal dedi 2 gün daha bekleyip sonra doktora gideceğim kakasını yapmıyor ama sürekli kokulu gaz çıkarıyor keyfi yerinde herhangi bir sıkıntısı yok tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
mehmel54 duygushi tabiki normal bende aynı şeyleri kızımda yaşadım hastane hastane gezdim hepsinden normal cevabı aldım sonra gezmeyi bıraktım kendiliğinden düzeliyor bir süre sonra ama işte biz annelerin içi rahat etmiyor malesef bir sorun varmış gibi geliyor bize
suheyla92 duygushi aslinda normal olup olmadığına bebek karar verir keyfi yerindeyse sıkıntı yok benim oglum o aylarda 3.gun dünyayı ayaga kaldırır acidan mosmor olurdu acilde lavman yaptirdim bi kez
pag duygushi Merhaba öncelikle geçmiş olsun içinizi ferah tutun benim bebeğim 2. Aydan beri en uzun olmak üzere 18 gün yapmadığı oldu ardından 8-10 gün arasında takip etti şuan 5 aylık 13 gün oldu mesela ama keyfi yerinde şişliği huzursuzluğu yok.Bende gitmiştim kendiniz bilmez doktor müdahale etmişti ama içi boşalmamıştı diğer gün kendi kendine yapmıştı.Benim bebeğimde anne sütü alıyor anne sütü atık oluşturmadığı için bağırsaklarda uzun süre durabiliyormuş benim kızımda akışkan bi şekilde ve aşırı fazla yapıyor korkmayın ve müdahale etmenizi söyleyenlere kulak asmayın.Kabız değil çatlağıda yoksa akışına bırakın ek gıdayla herşey yoluna girecek
mervesj duygushi Ben de sadece anne sütü veriyordum hiç kaka yapmadığı zamanlar tabi oluyor. Mamaya başladık düzenli kaka yapmaya başladı. Buradaki sebep anne sütünde çöp yok doğal olarak dışkı da yok yani bebeğinize gidiyor süt yaramış derler o hesap. Çişini düzenli yapıyorsa karnı doyduğundan emin olabilirsiniz. 💕
duygushi Evet annelik sürekli vesvese hali , acaba benim yediğimle alakalı olabilir mi diye düşünüyorum bazen , çok teşekkürler bir parça içim rahatladı
duygushi Geceleri çok sık uyanıyor bazen kasılıyor gibi oluyor 1-2 saniye bende atak haftası diye yorumluyorum uyku gerilemesi yaşıyoruz ama onun dışında iyiyiz gazı kokuyor diye de tedirgin olmuştum ona da normal dedi doktor geçen hafta bir kaka yaptı resmen durduramadım 2 kilo yaptı heralde 😅 birde ne sıvı ne katı akışkan şekildeydi doktora attım normal bence yazmış heyallam dedim içimden normal bence diye bir cevap olabilir mi 🙄
kubra5078 duygushi aynı şeyleri yaşıyoruz ben fitil koydum geçen hafta öyle yaptı hala yapmasını bekliyorum çok kötü kokuyor inşallah kendileri yaparlar bizde bu stresten kurtuluruz
fatmayt duygushi merhaba benim kizimda 2.5 aylik bizde de ayni sorun var bi anda kesildi kaka yapmasi gayet zurnli yaliyordu bigaia verdim ondan sonra azalmaya basladi ve kesildi biraktim ama yine ayin iki defa on gun olunca fitil verdik simdi yine bekliyoruz bi hafta oldu
hellow Heleki 4 aylık yani .Bir şey olmaz.Bu arada bu damla falan güvenme hiç bırak ağliyosa sakinleştir ,duş aldır
duygushi Genel olarak gaz damlası ya da probiyotiği bırakınca oluyor bence aslında çok da iyi değil damlalar ama o zamanlar çaresizlikten kullandık @kubra5078 inşallah sizin bebeğinizde bir an önce yapar hiç stres yapmayın baksanıza normal demiş deneyimli anneler sağolsun iyi ki varsınız böyle cevaplar alınca mutlu oluyor insan