nazts01 Merhaba 6 aylık bebeğim var emziren annelerinde kullanacağı doğum kontrol hapı var mı? Siz nasıl korunuyorsunuz
ebru70_ nazts01 8 aylık anneyim zylnda kullanıyorum adetimi kesiyor bir yandan spiral taktırmak istiyorum ama onun kayma olasılığı yüksek oluyormuş ilacımı unuttuğumda oldu ama çok şükür bir şey olmadı