Günü günümüzü tutmasa da çoğunlukla şu şekilde;
6.30 uyanış
9.30 ilk uyku -1.5/2 saat kadar-
13.00 ikinci uyku -1/1.5 saat kadar-
bazen 17.00 ye doğru 30 dk kadar şekerleme eğer fazla kaçarsa akşam uykuyu etkiliyorz
19.30 gibi akşam uykusu.
Uyurken öncesinde emziriyorum sonra kucağıma alıyorum ninnisini açıyorum o şekilde uyuyor. Netice itibariyle kucağımda uyutuyor olmam da destekli uyku sanırım.
Asıl problem şu gece çok sık uyanıyor en az 4-5 defa. Gece pes edip yanıma alıyorum öyle uyuyor. Bunu nasıl aşabilirim? Desteksiz uykuya geçmeye alıştırmak çok zorlu bir süreç mi? Odasını ayırmalı gece beslenmesini kesmeli miyim bunun için 😔 Düşününce kıyamıyorum ama hem o hem ben deliksiz de uyumak istiyorum.