livak 5 ay önce dogum yaptım 2 kez düzenli adet gördüm ama bu ay olmadım 23 ü gibi olmam gerekiyordu. Sezaryen dogum sonrası böyle gecikme düzensizlik olur mu ? Testmi yapayım Ne yapayım bi akıl verin
Bade38 livak Her ihtimale karşı test yap Ama doğumdan sonra 1 yıl düzensiz veya regli görmemede normal sayılıyor özellikle emziriyorsaniz
livak Bade38 Kızım tüp bebek normal yolla kalmış olabilir miyim bilemiyorum. umarım öyledir Bir kaç gün daha bekleyip bi doktora görüneyim Ben bence