Kartanesi26_ bence mutlaka yemek masadinda mama sandalyesine oturtarak yedirmeye calisin onun yaninda mutlaka sizde bisiler yiyin. Ben onune tabagi koyuyorum yanina da kendim oturuyorum o oynuyo ben bi kasik cerip kendim bisiler yiyorim yandan bakiyorum beni taklit etmeye calisiyo tabagina elini daldirip agzina goturmeye calisiyo o durumda hic karismiyorm o durunca bi kasik daha veriuorum agzina ama sadece ona yedirmeye calistigimsa dha az yiyo. Aksam yemeklerinde mesela notmalde o bisi yemiyo ama birimle otursin diye mama sandtile yanimiza aliyorum onune de bi parca sebze haslayip koyuyorum onumla oynuyo. Bence yemek zamani yemekle oyun zamani oyumla ilgilenilmeli. Zamanlar karisinca cocugun akli da karisiyo. Yemegini tabagini hazirlarken basliyorum annecim birazdan mama sandalyene oturacaz mama yicez fln diye anlatiyorum. Bi de mama sandalyesini de sadece yemek yicehi zaman kullaniyorum. Gun icinde oyalansin diye ona oturtmiyorim