Bebelac gold 2 numaradan 3 numaraya geçtik biberonu ağzına aldığı an ittirdi gün içinde mama içmez zaten vermedim ama akşam uyku öncesi 2 numaradan yaptım içmedi inatlaştı gece bi ara uyandı ben zorla verdim içti fakat sabah yine içmiyor. Tekrar zorlasam içer mi kızlar ya inat etti 3 numara sanıyor heralde ağzına sürmüyor ben 18 aylık olana kadar mama vermek istiyordum doktorumuz da öyle demişti o hazırsa da ben değilim mamayı bırakmaya 😂 ne yapsam acabaa