ronnie ek gıdaya geçtiğimizden beri oioi nin tabağını kaşığını ve kasesini kullanıyorum. Sadece bebeğimin mutfak gereçleri için bulaşık süngerim ve bebek deterjanım var. O yüzden hiç koku yapmadı. Suluk olarak munchkin pipetli kullandık. Aventinkini hiç sevmedim. Şimdi 17 aylık olduğu için pipetsiz suluk kullanıyoruz.
İkeanın buharda pişirme aparatını kullandım. Makinelere o kadar para vermeye hiç gerek yok diye düşünüyorum. Yoğurt yapma makinemde var. İlk zamanlar pastörize süt alıp makinede yoğurt yapıyordum. Şimdi Jersey süt alıyorum. Kaynatıp kendim yapıyorum. Ama makinede çok işime yaramıştı. Çok pratikti tavsiye ederim
Oioinin ürünleri silikon ve mama sandalyesine yapıştığı için tercih ettim. Kendi tabaklarımız porselen sonuçta kırılabilir bebek fırlatıp atarsa