atarepla 10-11 aylık gibi geçti tek uykuya. İlk başlarda hep uyandırdım çünkü 2 saat uyuduğu dönemde 30-40. dakikada uyanıyor ve kalan uykuya memede devam ediyordu, 1:30 saat yanında yatmak zorunda kalıyordum. Bir de 11:30 gibi uyurdu onu da 12:30-13:00′a çektim. Artık emmeye bile fırsat bulamadan 2 çekip bayılıyor ve 1.30 saat kesintisiz uyuyor ekstrem bir durum yoksa. 1-2 hafta zorladı hatta uyandıramadım ya da uyandırdığım için günün bir kısmı çok huysuz oldu ama artık en azından onun kendi kendine uyuduğu 1.30 saat var elimde 😂