Bebeğim 45 günlük mamasını 2 hafta önce değiştirdik aptamil aldık . Kakası sıvı ve aşırı derecede baloncuk var . Geceleri çok ağlıyor uyumuyor ve ishal gibi sıvı oldu kakası dün gece . Ben bi anne sütü veriyorum üstüne mama veriyorum . Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum