menis_21 Ukalaade Biz 4.5 aylık olduk o dönem bizde öyle idik kolları bacakları kıpır kıpır hiç durmuyordu hep bir heyecan hep bir heyecan nedenini bende bilmiyorum eğer bunu tarif ediyorsan... Sadece bacak vuruyorsa da kaldırıp kaldırıp oda gazdan canim...
menis_21 Ukalaade Normal onlar ,elini emmesi de normal ,ellerini keşfediyor ve diş etlerini kaşıyor ağzının suyu da akmaya başlar artık yada başlamıştır ...
Pamuksekerim87 Merhabalar benim kızımda 4 aylık oda süreli el kol bacak çırpınıyor heyecanlanıyor gibi salı günü kontrolümüz var soracağım doktora ama sorun olacağını sanmıyorum