Beyseko dislenme donemi 6 ay denir ancak 2. Aydan sonra dislenme icin belirtileri verip 3. Aydan itibaren disi cikabilir. Buna erken dislenme cok diyemeyiz ancak kemik gelisimi acisindan da dikkat etmek gerekebilir. Kemik gelisimi hizli ve erke. Oluyo olabilir diye. 3 aylik sayilir bebeginiz de 2 ay 25 gun demissiniz o yizden erken diyemem ayni sekilde 12 aya kadar dis cikarmamasini da normal sayariz 12 ayda hala dia yoksa oyle kontrolleri arttiririz. Bu arada dis hekimiyim. Ama gene de kontrole gittiginiz doktorunuza sorun degerlendirmek isteyebilir.