alpaslanmom_ Kızlar öncesi ve sonrasını attım oğlumun sağ elinde vardı bepantol ile geçirdim sonra sol eline geçti ilk resim öncesi 2.si sonrası ne bu bir fikri olan var mı ?
kirmiziucanbalon alpaslanmom_ benim şuan vücudumun her yeri öyle. Her şey olabilir. Doktora gidin bir kontrol etsin UyuZ Alerji Kuru egzama Benim bebekte de oldu dermo kullandım
alpaslanmom_ kirmiziucanbalon ya daha dün kontrolüne gittik baktım hepsi geçmişti ve menenjit aşısı oldu çok ağlayınca sormak aklıma bile gelmedi cildiyeye götürsem daha mı iyi olur ?
alpaslanmom_ kirmiziucanbalon doktoruyla görüştüm uyuz falan olsa bepantol ile geçmezdi alerji doktoru görsün dedi
alpaslanmom_ kirmiziucanbalon doktoruna resim attım alerji doktoruna yönlendirdi farklı bir şey olsa bepantol ile geçmezdi dedi
merig @"alpaslanmom_] merhaba aynı kızarıklık bizde de var doktor Atopik dermatit dedi nemlendiriciyle nemlendirmeniz gerekiyor