patilikahkaha Bebeğimde beslenme sonrası kusma var, doktorumuz bu şurubu verdi. Gastrotuss baby kullananlar kaç günde etki gördünüz?
Dygosmn1 patilikahkaha ben kullandım 19 ayligiz kusmamizi daha çok arttırdı gbi geldi benim . Bırakınca daha rahatladık . Gaviskon kullanıyorum bazen ama memnun kalanlar çok var bize iyi gelmedi araştırdım millet bununla atlatmış kusmalari da şansımıza bizi kötü yaptı
bilgedm patilikahkaha Biz 1 şişe kullandık ama bir etkisini göremedim. O yüzden de Gaviscon Baby kullandım sonrasında.
patilikahkaha Dygosmn1 Biz de demir ilacına başladık ondan sonra arttı gibi geliyor önce mama kusuyor sonra da tükürük gibi şeffaf kusuyor, inşallah biz fayda görürüz ☹️ bilgedm Onun faydası oldu mu peki?
bilgedm patilikahkaha Evet gaviscon baby kullanırken kusması nerdeyse sıfıra inmişti. Ancak doktorumuz azaltarak kesti. Uzun süreli kullanım önermedi. Bu arada biz şuruplardan önce kıvam arttırıcı kullanmaya başladık. Kıvam arttırıcı olmayan şurupların hiçbir faydası olmuyor.
patilikahkaha bilgedm Yaaaa öyle mi ☹️ bize de bunu kullanın geçmezse lansor veririz o da son çare dedi
bilgedm patilikahkaha Kıvam arttırıcı konusunu bi sorun isterseniz ben çok faydasını gördüm ve görmeye devam ediyorum. Ben mamasının içerisine koyuyorum ama emzirenler de beslenmeden hemen sonra bir miktar kendi sütü ile karıştırarak veriyorlar.
bilgedm patilikahkaha Tadı değil ama kıvamı oldukça yoğun oluyor bu da biberondan içmeyi çok zorlaştırıyor aslında. Ben hep biberonların uçlarını deliyorum. Diğer türlü hem bebek çekemiyor hem ucu tıkanıyor. Zor oluyor yani biraz mama vermek ama kusmasındansa bunu tercih ederim
patilikahkaha bilgedm Anladımm, ben eds ile besliyorum o zaman bizim için daha zor olur. Reflü maması aldım beğenmedi bebeğim acaba kıvamından mı ki ☹️