İlk oğlumu 4aylıkken evde traş makinesi ile traş ettik.İkinci oğlumu 3.5 aylık kenarlarındaki ve ensesindeki fazlalıkları makasla kestik.İlk oğlumu erken traş ettiğimizden mi olacağından mı bilmiyorum saçları çok hızlı uzuyor 2 ayda bir traş edilecek seviyeye geliyor traş olmaktan hiç hoşlanmıyor.Birde bence traş edince sanki çok çabuk büyüdü gibi hissetmiştim bu sefer öyle yapmadık.Ense kısmı terlediği için oraları toparladık rahat etsin diye terleme gibi bir sorunumuz olmasaydı olabildiğince geç traş ederdim