5 aylık bir oğlum var doğdu doğalı hep ağlıyor hep ağlıyor hastenelere götürdük birşey yol dedi çok şükür nie böyle yapıyor ya dayanamıyorum geceleri uyuyor gözleri kapalı ama hiç bir şekilde sabaha kadar açmaz ama uykusunda ağlıyor bağırıyor ve bir saat içinde bunu 5 6 kez yapıyor sabaha kadar uyanıp kalkıyor ben bu bir buçuk haftadır berbat bir şekilde yapıyor ölecem uykusuzluktan gücüm kalmadı tükendim hiç birleyden zevk almıyorum yeni ev aldım onun tadını bile çıkaramıyorum uykumu alsam `` tamamdır ama yok yok yok nie böyle yapıyor ölüyorum uykusuzluktan beş aydır uyumamışım çevrem herkes diyor bu çocuk nie böyle biz böyle birşey görmedik diyorlar ya git girişe rahatlayacam diyorum ama git gide daha berbat oluyor oğlum daha huysuz saha sinirli kimse anlamıyor beni bende insanım sonuçta yoruluyorum ev işi yemek 2 de yemek yapmaya başlıyorum ki akşama kadar o derece siz düşünün uykusuzluk çok kötü uykumu almadım zaman ben dinç olamıyorum bebeğe nasıl bakacağımı düşünüyorum bunu dediğimde sen annesin anne çelmek zorundasın evet anneyim evet oğlum için herşeyi yaparım ama yorgunluğumu uykusuzluğumu söylemem benim oğluma bakmıyor anlamına gelmiyor ki of kızlar ne düşünüyorsunuz nasıl düzeltebilirim oğlumu nasıl uyku düzeni olur lütfe yardım edin