2.5 aylık kızım birgün önce öksürdüğü için doktora götrdüm grip ciğerleri temiz dedi.ertesi gün artan öksürüğü için gittiğimde bronşit ciğerleri dolu hastaneye yatış yapılmalı dedi doktor .küçük bebeklerde cabuk ilerlermiş .çok üzüldüm başına böyle bişey gelen var mı